Teoria Uczenia się Muzyki E.E. Gordona w badaniach studentów
Zastosowanie koncepcji E.E. Gordona a innowacyjność wczesnej edukacji muzycznej na przykładzie Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Perpetuum Mobile"
Paulina Ziętara, Zastosowanie koncepcji E.E. Gordona a innowacyjność wczesnej edukacji muzycznej na przykładzie Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Perpetuum Mobile"
Poziom umiejętności muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Anna Opalińska, Poziom umiejętności muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci od okresu prenatalnego do poniemowlęcego w oparciu o koncepcję E.E. Gordona
Patrycja Adahs, Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci od okresu prenatalnego do poniemowlęcego w oparciu o koncepcję E.E. Gordona
Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym w oparciu o koncepcję E.E. Gordona
Patrycja Kuligowska, Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym w oparciu o koncepcję E.E. Gordona
Innowacyjność nauczycieli w preferowanych formach muzycznej edukacji dziecka
Łukasz Pulchny, Innowacyjność nauczycieli w preferowanych formach muzycznej edukacji dziecka
Poziom umiejętności świadczących o uzdolnieniach audiacyjnych u dzieci w klasach I-III rozwijanych podczas zajęć muzyczno-ruchowych
Alicja Cybulska, Poziom umiejętności świadczących o uzdolnieniach audiacyjnych u dzieci w klasach I-III rozwijanych podczas zajęć muzyczno-ruchowych
Aplikacyjność wybranych elementów teorii E. E. Gordona w zakresie audiacji wstępnej na przykładzie projektu Muzopolis
Joanna M. Jesiotr, Aplikacyjność wybranych elementów teorii E. E. Gordona w zakresie audiacji wstępnej na przykładzie projektu Muzopolis
Postrzeganie procesów audiacji wstępnej w opiniach studentów i rodziców (na przykładzie projektu edukacyjno-badawczego MUZOPOLIS)
Marika Piasecka, Postrzeganie procesów audiacji wstępnej w opiniach studentów i rodziców (na przykładzie projektu edukacyjno-badawczego MUZOPOLIS)
Preferencje brzmień instrumentów muzycznych w świetle diagnostyki edukacyjnej w nieformalnym ruchu muzycznym
Izabela Wojciechowska, Preferencje brzmień instrumentów muzycznych w świetle diagnostyki edukacyjnej w nieformalnym ruchu muzycznym
Diagnoza indywidualnych predyspozycji dzieci do nauki muzyki w klasie drugiej w świetle Teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona
Małgorzata Pamuła, Diagnoza indywidualnych predyspozycji dzieci do nauki muzyki w klasie drugiej w świetle Teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona
Rozwijanie preferencji muzycznych dzieci klasy trzeciej w ogólnokształcącej szkole podstawowej
Anna Szatkowska, Rozwijanie preferencji muzycznych dzieci klasy trzeciej w ogólnokształcącej szkole podstawowej