12 stycznia 2022
modyfikacja: 12.01.2022 10:33
Paweł Trzos
Monografie autorskie:
- Umiejętności audiacyjne uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej
[trans. Audiation Skills of Pupils on Early Stages of School Education (42,2 KB)].
Wyd. UKW, Bydgoszcz 2018
ISBN 978-83-8018-193-9
- Preferencje barwy dźwięku i zdolności muzyczne w nauce gry na instrumencie dętym. Badania edukacyjne nad adaptacją Teorii uczenia się Muzyki E.E. Gordona
[trans. Tone quality preference and musical aptitudes in learning how to play a wind instrument. Educational study on the implementation of E.E. Gordon’s Learning Theory (406 KB)]
Wyd. WP-A UAM, PWSZ, Poznań-Kalisz-Konin 2009
ISBN 978-83-62135-09-7
- Codzienność we wczesnej edukacji muzycznej
[trans. Everyday life in early music education (956 KB)]
Wyd. UKW, Bydgoszcz 2012
ISBN 978-83-7096-903-5
Monografie zbiorowe:
- Wspieranie potencjału dydaktycznego nauczycieli muzyki. Edukacja - Wiedza – Wykonawstwo – Praktyka
[trans. Enhancing the didactic potential of the teachers of music. Education – Knowledge – Performance – Practice (2,07 MB)],
R.J. Piotrowski, P.A. Trzos (red. nauk.)
Wyd. PWSZ, Konin 2012
ISBN 978-83-88335-78-5
- Profesjonalne praktyki – profesjonalni nauczyciele. Wyznaczniki ewaluacji jakości praktyk pedagogicznych
J. Grzesiak, P.A. Trzos (red. nauk.)
Wyd. PWSZ, Konin 2011
ISBN 978-83-88335-76-1