Katedra Badań nad Edukacją Estetyczną

Teoria Uczenia się Muzyki E.E. Gordona w badaniach studentów

Zastosowanie koncepcji E.E. Gordona a innowacyjność wczesnej edukacji muzycznej na przykładzie Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Perpetuum Mobile"

Paulina Ziętara, Zastosowanie koncepcji E.E. Gordona a innowacyjność wczesnej edukacji muzycznej na przykładzie Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Perpetuum Mobile" 

Poziom umiejętności muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym

Anna Opalińska, Poziom umiejętności muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym

Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci od okresu prenatalnego do poniemowlęcego w oparciu o koncepcję E.E. Gordona

Patrycja Adahs, Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci od okresu prenatalnego do poniemowlęcego w oparciu o koncepcję E.E. Gordona

Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym w oparciu o koncepcję E.E. Gordona

Patrycja Kuligowska, Działania podejmowane przez rodziców w celu umuzykalniania dzieci w wieku przedszkolnym w oparciu o koncepcję E.E. Gordona

Innowacyjność nauczycieli w preferowanych formach muzycznej edukacji dziecka

 Łukasz Pulchny, Innowacyjność nauczycieli w preferowanych formach muzycznej edukacji dziecka

Poziom umiejętności świadczących o uzdolnieniach audiacyjnych u dzieci w klasach I-III rozwijanych podczas zajęć muzyczno-ruchowych

Alicja Cybulska, Poziom umiejętności świadczących o uzdolnieniach audiacyjnych u dzieci w klasach I-III rozwijanych podczas zajęć muzyczno-ruchowych

Aplikacyjność wybranych elementów teorii E. E. Gordona w zakresie audiacji wstępnej na przykładzie projektu Muzopolis

Joanna M. Jesiotr, Aplikacyjność wybranych elementów teorii E. E. Gordona w zakresie audiacji wstępnej na przykładzie projektu Muzopolis

Postrzeganie procesów audiacji wstępnej w opiniach studentów i rodziców (na przykładzie projektu edukacyjno-badawczego MUZOPOLIS)

Marika Piasecka, Postrzeganie procesów audiacji wstępnej w opiniach studentów i rodziców (na przykładzie projektu edukacyjno-badawczego MUZOPOLIS)

Preferencje brzmień instrumentów muzycznych w świetle diagnostyki edukacyjnej w nieformalnym ruchu muzycznym

Izabela Wojciechowska, Preferencje brzmień instrumentów muzycznych w świetle diagnostyki edukacyjnej w nieformalnym ruchu muzycznym

Diagnoza indywidualnych predyspozycji dzieci do nauki muzyki w klasie drugiej w świetle Teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona

Małgorzata Pamuła, Diagnoza indywidualnych predyspozycji dzieci do nauki muzyki w klasie drugiej w świetle Teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona

Rozwijanie preferencji muzycznych dzieci klasy trzeciej w ogólnokształcącej szkole podstawowej

Anna Szatkowska, Rozwijanie preferencji muzycznych dzieci klasy trzeciej w ogólnokształcącej szkole podstawowej